Negabaritinių krovinių pervežimas

Turėdami daugiametę negabaritinių krovinių transportavimo patirtį siūlome logistikos sprendimus geriausiai atitinkančius Jūsų poreikį ir veiklos sritis.

  • Jūsų patogumui: parenkame optimaliausią gabenimo maršrutą, organizuojame negabaritinių ir sunkiasvorių krovinių specialią palydą, užsiimame sudėtingais multimodaliniais pervežimais laivais/jūra/keltais, pasirūpiname būtinais leidimais, sutvarkome muitinės dokumentus; didžiagabaričių krovinių gabenimo paslaugos nuo durų iki durų.
  • Pervežame krovinius įvairiuose Europos sąjungos ir Skandinavijos  šalyse. Kryptys iš/į: Lietuva, Latvija, Estija, Vokietija, Lenkija, Čekija, Belgija, Olandija, Prancūzija, Ispanija, Italija, Austrija, Rumunija, Bulgarija, Slovakija, Slovėnija, Švedija, Danija, Norvegija, Suomija ir kitos.

 

 

 

Krovinių pervežimui siūlome:

Atviras platformas
Jumbo tipo platformas
Teleskopines platformas
Žemagrindes platformas
Tentines puspriekabes
Šaldytuvus
Laivus ir baržas
Ką mes galime dėl jūsų?

Reikia pagalbos?
Susisiekite tiesiogiai — rasime sprendimą.

    Vardas, Pavardė *

    Būtina

    El. paštas *

    Tel. numeris *

    Komentaras

    SiųstiArrow
    Atsakingas asmuo

    Eligijus Radžius

    +370 694 18436

    Negabaritiniai kroviniai

    Kas yra negabaritinis krovinys ir kaip vyksta jo pervežimas? Kokius specifinius dalykus ir taisykles reikia žinoti? Ar šis procesas techniškai sudėtingas? Kada krovinys jau laikomas negabaritiniu?

    Pradėkime nuo pradžių. Negabaritiniai kroviniai – kas tai? Negabaritiniu, arba sunkiasvoriu kroviniu yra laikomas tas pervežamas krovinys, kurio svoris arba ilgio, pločio, aukščio matmenys yra didesni, nei skirtingose šalyse nustatyti maksimalūs dydžiai.

    Negabaritinio, didelio tūrio krovinių pervežimas į kitas šalis yra gana sudėtingas procesas, reikalaujantis žinių, leidimų, palydos, specialiai apmokytų vairuotojų. Dažnai tokie kroviniai gabenami naktį, kad mažiau trukdytų visam eismui, jie gali būti lydimi policijos, ženklinami švyturėliais ir kitomis ženklinimo priemonėmis, o jų gabenimo paslaugos yra brangesnės, nei paprastų krovinių. Tokius krovinius galima gabenti keliais, geležinkeliais, vandeniu ar oru. Gabenant negabaritinius krovinius, privaloma vadovautis tam tikromis taisyklėmis.

    Negabaritinių krovinių gabenimo taisyklės

    Kiekvienoje šalyje negabaritinių krovinių gabenimo taisyklės yra skirtingos.

    Važiavimo keliuose transporto priemonėmis, kurių faktiški matmenys su kroviniu ar be jo, ašių apkrova ir (ar) bendroji masė viršija maksimalius leidžiamus dydžius (pagal Europos Tarybos direktyvos 96/53/EC 1 priede nurodytus maksimalius leidžiamus dydžius), tvarką nustato ir leidimus išduoda Vyriausybės įgaliota institucija. Mokesčio mokėjimo tvarką ir dydį nustato Vyriausybė. Mokestis mokamas kiekvieną kartą gaunant leidimą.

    Mokestis negabaritiniams kroviniams skaičiuojamas atsižvelgiant į viršijamą leistino aukščio, svorio, ilgio, pločio ribinę skalę. Jei du, trys ar visi matmenys yra viršijami – jie sumuojami. Nuo tam tikro aukščio ir svorio tokiems kroviniams reikalingas ne tik specialus žymėjimas, bet dar ir policijos ar apsaugos palyda.

    Mūsų įmonė Baltic transline pasirūpina reikalingais leidimais bei perveža krovinius pagal visas taisykles.

    Negabaritinių krovinių matmenys

    Pagal Lietuvos Respublikos įstatymus, šalyje maksimalūs leidžiami krovinio gabaritai yra labai aiškiai reglamentuoti. Negabaritinių krovinių išmatavimai yra viršijantys leistinus maksimalius krovinio išmatavimus.

    Vilkiko ir puspriekabės sąstato su penkiomis ašimis maksimalus bendras leistinas svoris yra 40 tonų, o atskirai krovinio svoris – 24 tonos. Sunkesnis krovinys jau laikomas sunkiasvoriu negabaritiniu kroviniu.

    Viso sąstato maksimalus ilgis gali būti iki 16,5 metro, o ilgesnis krovinys jau laikomas negabaritiniu.

    Maksimalus plotis Lietuvos keliuose kroviniui yra 2,55 metro, o aukštis – 4 metrai. Didesnio pločio ir aukščio krovinys taip pat laikomas negabaritiniu.

    Negabaritiniais kroviniais dažnai tampa vėjo jėgainės, moduliniai nameliai, žemės ūkio technika, įvairios metalinės konstrukcijos, kiti niekaip nedalomi kroviniai. Pagal krovinius parenkamas ir specialusis transportas.

    Dažnai tokiems kroviniams reikalinga palyda. Skirtingose šalyse galioja skirtingi išmatavimai, tačiau Lietuvoje jos reikia tada, kai krovinio ilgis viršija 25 metrus, o plotis yra didesnis nei 4 metrai.

    Tokie negabaritiniai kroviniai keliu dažniausiai gabenami puspriekabės ir vilkiko sąstatu arba platformos ir vilkiko sąstatu, tačiau tiek platformų, tiek puspriekabių tipų yra įvairių. Šalia jų krovinius galima gabenti ir vadinamais šaldytuvais bei laivais ir baržomis.

    Aptarkime šias krovinių gabenimo priemones:

    • Atviros platformos

    Atviros platformos iš kitų krovinių gabenimo priemonių išsiskiria tuo, jog jos neturi kraštų ir jau pavadinimas sufleruoja, jog jos yra atviros. Jų privalumas yra tas, kad čia lengviau pakrauti krovinį iš visų pusių.

    Platforma neturi stogo ar kraštų, todėl reikalingas geras krovinio tvirtinimas, o pats krovinys turi būti atsparus oro sąlygoms. Būtent tokio tipo krovinių gabenimo priemonės yra itin populiarios negabaritiniams kroviniams, nes ant jų telpa tikrai ilgi ir sunkūs objektai, net tokie kaip nameliai ar vėjo jėgainės.

    • Jumbo tipo platformos

    Jumbo tipo platforma skiriasi nuo atvirosios pirmiausia tuo, kad yra dengiama tentu. Dažnai ji būna skirta gabenti savaeigę techniką. Norėdami pakrauti jumbo tipo platformą jau turime naudotis stacionaria arba mobilia rampa.

    Šios platformos pasižymi tuo, jog yra aukštesnės, todėl talpina gan aukštus krovinius, tačiau jau tuos, kuriems reikalinga apsauga ir dengimas.

    • Teleskopinės platformos

    Teleskopinės platformos pasižymi ypatingu ilgiu ir yra skirtos ilgų matmenų negabaritiniams kroviniams. Dažnai jos pasitarnauja gabenant vėjo jėgainių dalis, kurios yra tikrai itin sunkios ir ilgos.

    Dar kitaip teleskopinės platformos vadinamos išplečiamomis platformomis. Jos unikalios tuo, kad gali prasiilginti ir gabenti nedalomus, ilgus krovinius, tačiau gali tarnauti ir kaip įprasta platforma kroviniams.

    • Žemagrindės platformos

    Žemagrindės platformos taip pat skirtos negabaritiniams kroviniams gabenti. Žemagrindės platformos gali būti pavadinamos ir „autovežiais“.

     Jos skirtos vežti kitai, didelių gabaritų technikai, pavyzdžiui traktoriams. Šios platformos plačiai naudojamos kelių tiesimo darbuose, gabenant sunkiąją techniką. Kalbant apie liaudyje vadinamus autovežius, šios žemagrindės platformos gali būti ir dviejų aukštų.

    • Tentinės puspriekabės

    Tentinės arba užuolaidinės puspriekabės yra bene populiariausios, kalbant apie krovinių pervežimą. Ir Lietuvos keliuose tokių puspriekabių sutinkama dažniausiai. Jos gana lengvai pakraunamos, sandarios ir uždaros, itin manevringos, tad krovinys yra gerai apsaugotas, nejaučia klimato padarinių. Tentinių puspriekabių konstrukcija nėra sudėtinga, o tentas užtempiamas taip pat gana lengvai – iš šono, arba iš galo.

    Išskyrus tuos gaminius, kuriems reikalinga speciali temperatūra ir šaldytuvas, tentinėse puspriekabėse galima transportuoti net ir maisto produktus.

    • Šaldytuvai

    Pagrindinis šaldytuvų privalumas yra tas, kad juose galima gabenti krovinius, kuriems reikalinga speciali temperatūra. Šaldytuvų puspriekabių viduje yra įmontuoti temperatūros reguliatoriai, kuriuos galima nuolat stebėti ir taip užtikrinti sklandų ir kokybišką krovinio gabenimą.

    Šiomis krovinių gabenimo priemonėmis dažniausiai naudojamasi pervežti maisto produktus iš vienos šalies į kitą ar šalies viduje. Populiaru jomis transportuoti šaldytus gaminius, mėsą, vaisius ir daržoves, pieno produktus.

    • Laivai ir baržos

    Mūsų įmonėje kroviniai gali būti gabenami ir vandens transportu – laivais bei baržomis. Tam skirti ir jūriniai konteineriai. Krovinio gabenimas vandeniu yra itin ekonomiška, paklausi paslauga, o dažnai ir vienintelis būdas pasiekti reikiamą tašką dėl krovinio svorio ar lokacijos.

    Laivais gali būti gabenami daliniai kroviniai, pilni, o taip pat ir negabaritiniai kroviniai.

    Negabaritinių krovinių gabenimas Lietuvoje

    Negabaritinių krovinių gabenimą Lietuvoje reglamentuoja LR kelių įstatymas, Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo įstatymas, Kelių eismo taisyklės ir dar keletas kitų įstatymų. LR kelių įstatymo 20 skirsnyje sakoma, jog norint vežti leistiną svorį viršijančius krovinius, reikia gauti kelio savininko leidimą. Norint vežti leistinus gabaritus viršijančius krovinius, tai reikia suderinti su kelio savininku ir gauti Vidaus reikalų ministerijos leidimą. Už šių krovinių vežimą keliais imamas mokestis įstatymų nustatyta tvarka.

    Negabaritinių krovinių leidimai išduodami kreipiantis į Lietuvos Automobilių kelių direkciją. Tam reikia pateikti prašymą, užpildant juridinio arba fizinio asmens duomenis. Vietinės reikšmės keliams leidimą galima gauti iš savivaldybių institucijų.

    Pagal Valstybinę kelių transporto inspekciją, negabaritinių krovinių gabenimo leidimai valstybinės reikšmės keliais išduodami tik nedalomiems kroviniams vežti arba kai tokių krovinių negalima ar netikslinga vežti kitaip. Leidimai negabaritiniams ir (ar) sunkiasvoriams kroviniams vežti išduodami departamentuose Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose bei Panevėžyje.

    Įmonė Baltic Transline gali pasiūlyti ne tik tarptautinius krovinių pervežimus ir negabaritinių krovinių gabenimus, tačiau ir negabaritinių krovinių pervežimą Lietuvoje. Galime gabenti krovinius Kaune, Vilniuje, Klaipėdoje, Panevėžyje, Šiauliuose, Mažeikiuose, Alytuje, Marijampolėje ir kitur.

    Slapukai (angl. cookies)

    Ši svetainė yra nustatyta taip, kad leistų visus slapukus siekiant užtikrinti šio puslapio funkcinius parametrus bei pagerintų jūsų naršymo patirtį. Jei tęsite nekeisdami šių nustatymų, sutinkate su tuo. Slapukų naudojimo taisykles rasite čia.

    Sutinku
    Parinktys
    Jūs galite pasirinkti, kuriuos slapukus leidžiate naudoti

    Kad svetainę būtų lengviau naudoti, būtinais slapukais aktyvinamos pagrindinės funkcijos, pavyzdžiui, naršymo puslapiuose ir prieigos prie svetainės apsaugotų sričių. Be šių slapukų svetainė tinkamai neveiks.

    Naudodami statistikos slapukus, kurie renka anoniminę informacija ir teikia jos ataskaitas, svetainės savininkai gali sužinoti, kaip lankytojai sąveikauja su svetaine.

    Success

    Užklausa išsiųsta

    Ačiū!

    Uždaryti
    Success

    Aplikacija išsiųsta

    Dėkojame, kad domitės galimybe dirbti mūsų įmonėje. Jūsų informaciją gavome, su atrinktais kandidatais susisieksime.

    Uždaryti
    Success

    Į jūsų užklausą per 30 min. atsakysime darbo dienomis 8:00-17:00.

    Kitu laiku susisieksime kaip įmanoma greičiau.

    Uždaryti