Karjera

Esate pasiruošęs kitam žingsniui savo karjeroje ir norite dirbti augančioje, modernioje ir motyvuotoje aplinkoje? Tapkite mūsų komandos dalimi ir sukurkite savo sėkmės istoriją.

Vairuotojas (-a) su C kategorija
Alga
1500 €/mėn. į rankas
Vieta
Panevėžys, Vilnius
Pasidalinti
Apie poziciją

Darbo pobūdis:

Ieškome vairuotojų darbui su 10 tonų kietašoniais sunkvežimiais su liftu.

  • Produkcijos atsirinkimas sandėlyje ir sunkvežimio pakrovimas;
  • Produkcijos išvežiojimas po parduotuves ir iškrovimas;
  • Lydinčių dokumentų sutikrinimas, gavėjo parašų surinkimas.

Dėl išsamesnės informacijos skambinkite Raimondui: +370 606 98 269

Reikalavimai darbuotojui:

  • C kategorija, 95 kodas;
  • Panaši darbo patirtis (privalumas);
  • Sugebėjimas dirbti savarankiškai ir komandoje;
  • Sąžiningumas, atidumas, atsakingumas, punktualumas.

Įmonė siūlo:

  • Motyvuojantį atlygį už darbą;
  • Penkių darbo dienų savaitę;
  • Lanksčias darbo valandas;
  • Galimybė užsidirbti papildomai;
  • Pagalbinį darbuotoją krovos darbams.
Aplikuoti

    Vardas *

    Būtina

    Pavardė *

    Būtina

    Šalis *

    Būtina

    El. paštas *

    Tel. numeris *

    Skype

    Būtina

    Viber

    Būtina

    Patirtis

    EuropaNVSSkandinavija

    Patirtis CE *

    iki 1 metų1-3 metaidaugiau nei 3 metai

    Aprašykite savo patirtį

    Būtina
    Netinkamas

    Tempkite CV čia

    Arba ieškokite kompiuteryje

    Failų tipai: Docx, PDF
    Max. dydis: 2MB

    Kontaktai
    Analyst (POWER BI)
    Alga
    Nuo 1100 iki 1500 €/mėn. į rankas
    Vieta
    Kaunas
    Pasidalinti
    Apie poziciją

    Job description:

    • Define and build data sets, models as well as reports in Power BI;
    • Update data sources, and develop models and tools for more efficient reporting;
    • Process large volumes of data and ensure data quality;
    • Initiate and ensure the creation of new reports according to the needs of the company.

    Requirements:

    • Higher education (economics, mathematics, IT, finance, or similar);
    • Experience with Microsoft Power BI;
    • Power Query, SQL or DAX would be an advantage;
    • Excellent communication and interpersonal skills;
    • Systematic approach to work, and a sense of responsibility;
    • Good English language skills;
    • Thoroughness, attentiveness, accuracy, and ability to work both individually and as part of a team.

    The company offers:

    • We offer excellent opportunities to implement your ideas and contribute to one of the fastest-growing companies;
    • A team of professionals in their fields who will work with you to achieve common goals;
    • A modern workplace and a welcoming atmosphere in a passionate team of professionals;
    • Professional and career development opportunities.
    Aplikuoti

      Vardas, Pavardė *

      Būtina

      Miestas

      El. paštas *

      Tel. numeris *

      Komentaras arba nuoroda į LinkedIn profilį

      Būtina
      Netinkamas

      Tempkite CV čia

      Arba ieškokite kompiuteryje

      Failų tipai: Docx, PDF
      Max. dydis: 2MB

      Kontaktai
      Marketingo specialistas (-ė)
      Alga
      Nuo 1100 iki 1500 €/mėn. į rankas
      Vieta
      Kaunas
      Pasidalinti
      Apie poziciją

      Kodėl mus?

      Baltic Transline turėsite galimybę dirbti bendradarbiaujančioje aplinkoje, kurioje vertinamos jūsų idėjos. Suteiksime autonomiją ir pasitikėjimą veikti, kurti, inicijuoti idėjas ir projektus.

      Darbo pobūdis:

      • Socialinių tinklų paskyrų ir kitų platformų administravimas, aktyvus įtraukiančio turinio kūrimas (video, reel’s, nuotraukos, tekstai);
      • Marketingo kampanijų planavimas, koordinavimas ir įgyvendinimas;
      • Darbdavio įvaizdinės komunikacijos projektų kūrimas ir įgyvendinimas;
      • Grupės įmonių interneto svetainių administravimas;
      • Skaitmeninės reklamos kampanijų kūrimas, analizė, optimizavimas pasitelkiant išorinius paslaugos teikėjus;
      • Bendradarbiavimas su kūrybinėmis, skaitmeninio marketingo, medijų planavimo bei PR agentūromis;
      • Reprezentacinių dovanų užsakymas;
      • Aktyvus dalyvavimas kuriant ir įgyvendinant komunikacijos strateginius planus (išorinė ir vidinė komunikacija).

      Reikalavimai darbuotojui:

      • Aukštasis/aukštasis neuniversitetinis (rinkodaros/komunikacijos sritis būtų privalumas);
      • Ne mažiau 2 metų patirties dirbant marketingo specialistu (-e);
      • Gebėjimo kurti įtraukiantį reklaminį turinį, puikių teksto rašymo įgūdžių lietuvių ir anglų kalbomis;
      • Video kūrimo patirties reels/stories video socialinei medijai;
      • Puikiai savarankiškai planuojat bei organizuojat ir suvaldot kelis rinkodaros projektus vienu metu;
      • Gero supratimo apie įvairius skaitmeninės rinkodaros kanalus ir įrankius, naudojamus jiems valdyti (pvz.: SEO, Google analytics, Meta ads, Google ads);
      • Darbo patirties su turinio valdymo sistemomis;
      • Gebėjimo kurti paprastus vizualus naudojantis Canva įrankiu (privalumas).

      Mes siūlome:

      • Profesinio tobulėjimo ir karjeros galimybes;
      • Galimybę realizuoti savo sugebėjimus bei idėjas;
      • Patrauklią darbo vietą ir draugišką atmosferą jaunatviškoje savo srities profesionalų komandoje;
      • Galimybę pasinaudoti BT partnerių teikiamomis nuolaidomis (krepšinio salės, tinklinis ir kt.).
      Aplikuoti

        Vardas, Pavardė *

        Būtina

        Miestas

        El. paštas *

        Tel. numeris *

        Komentaras arba nuoroda į LinkedIn profilį

        Būtina
        Netinkamas

        Tempkite CV čia

        Arba ieškokite kompiuteryje

        Failų tipai: Docx, PDF
        Max. dydis: 2MB

        Kontaktai
        Vadybininko asistentas (-ė)
        Alga
        800-950 €/mėn. į rankas
        Vieta
        Vilnius
        Pasidalinti
        Apie poziciją

        Darbo pobūdis:

        • Pagalba vadybininkui;
        • Užsakymų įvedimas į sistemą;
        • Vežėjų patikimumo tikrinimas;
        • Vežėjų paieška;
        • Darbas su biržomis.

        Tikimės, kad Tu:

        • Noro mokytis ir tobulėti;
        • Anglų kalbos žinių (raštu ir žodžiu), kitų kalbų žinojimas privalumas;
        • Atidumo;
        • Komunikabilumo;
        • Drąsos.

        Mes siūlom:

        • Hibridinio darbo galimybę (keletą dienų per mėnesį);
        • Profesinio tobulėjimo ir karjeros galimybes;
        • Galimybę realizuoti savo sugebėjimus bei idėjas;
        • Patrauklią darbo vietą ir draugišką atmosferą jaunatviškoje savo srities profesionalų komandoje (naujas ofisas, patogi, lengvai pasiekiama lokacija mieste);
        • Galimybę pasinaudoti BT partnerių teikiamomis nuolaidomis (krepšinio salės, tinklinis ir kt.).
        Aplikuoti

          Vardas, Pavardė *

          Būtina

          Miestas

          El. paštas *

          Tel. numeris *

          Komentaras arba nuoroda į LinkedIn profilį

          Būtina
          Netinkamas

          Tempkite CV čia

          Arba ieškokite kompiuteryje

          Failų tipai: Docx, PDF
          Max. dydis: 2MB

          Kontaktai
          Transport manager
          Alga
          1500 - 2000 €/mon. net
          Vieta
          Klaipėda
          Pasidalinti
          Apie poziciją

          Why join us?
          Are you all about the fast lane of transportation and logistics? Do you light up in a high-energy atmosphere where your talents can truly shake things up? Look no further! UAB „Baltic Transline” is on the hunt for a top-notch Transport Manager to hop on board our team. If you’ve got the chops for handling your own transport, rocking it with refrigerated vehicles, and mastering temperature-controlled cargo, then we’re all ears! Let’s make some moves together!

          Your focus:
          Plan and manage the company’s own transport operations, including route planning and transport movement control.
          Oversee the search for cargo and supervise the transportation process, ensuring compliance with order conditions and managing cargo documentation.
          Maintain regular communication with existing clients, resolving any issues that arise and providing necessary information.
          Actively seek out new clients, preparing commercial offers and conducting negotiations to expand our customer base.

          You need:
          No less than 2 years of experience in independently planning transportation work.
          Strong command of English language, both oral and written.
          A big plus would be knowing any of the following: German/Italian/Spanish.
          Proficiency in computer skills.
          Ability to work effectively in a team environment.
          Excellent organizational skills, attention to detail, and problem-solving abilities.

          What we offer:
          Competitive salary range of 1500-2000 €/month net pay.
          Opportunities for professional development and career growth within the company.
          A supportive and friendly work environment in our offices located in Kaunas, Vilnius, Klaipėda, Marijampolė, Kėdainiai, and Visaginas.
          The chance to work with a modern, forward-thinking team dedicated to your success.

          Aplikuoti

            Vardas, Pavardė *

            Būtina

            Miestas

            El. paštas *

            Tel. numeris *

            Komentaras arba nuoroda į LinkedIn profilį

            Būtina
            Netinkamas

            Tempkite CV čia

            Arba ieškokite kompiuteryje

            Failų tipai: Docx, PDF
            Max. dydis: 2MB

            Kontaktai
            Transporto valdymo vadybininkas (-ė) (Jūrinių konteinerių skyrius)
            Alga
            Nuo 1000 iki 1500 €/mėn. į rankas
            Vieta
            Klaipėda
            Pasidalinti
            Apie poziciją

            Darbo pobūdis:

            • Krovinių gabenimo organizavimas (maršrutų sudarymas, vilkiko kontrolė einamuoju metu, krovinio pakrovimai/iškrovimai);
            • Prižiūrėti ir kontroliuoti kasdieninius pervežimų procesus;
            • Bendrauti su vairuotojais sprendžiant krovinio pristatymo klausimus;
            • Planuoti vairuotojų darbo ir poilsio laiką.

            Reikalavimai darbuotojui:

            • Rusų ir anglų kalbos įgūdžiai (tiek žodžiu, tiek raštu);
            • Ne mažesnė kaip 1-erių metų patirtis logistikos sektoriuje planuojant vairuotojų darbo laikus, bei jų kontrolė; – patirtis privalumas bet ne būtinybė. Be patirties apmokiname;
            • Profesionali ir greita reakcija į stresines situacijas;
            • Geri kompiuterinio raštingumo įgūdžiai.

            Įmonė siūlo

            • Hibridinio darbo galimybę (keletą dienų per mėnesį);
            • Profesinio tobulėjimo ir karjeros galimybes;
            • Galimybę realizuoti savo sugebėjimus bei idėjas;
            • Patrauklią darbo vietą ir draugišką atmosferą jaunatviškoje savo srities profesionalų komandoje (naujas ofisas, patogi, lengvai pasiekiama lokacija mieste);
            • Galimybę pasinaudoti BT partnerių teikiamomis nuolaidomis (krepšinio salės, tinklinis ir kt.).
            Aplikuoti

              Vardas, Pavardė *

              Būtina

              Miestas

              El. paštas *

              Tel. numeris *

              Komentaras arba nuoroda į LinkedIn profilį

              Būtina
              Netinkamas

              Tempkite CV čia

              Arba ieškokite kompiuteryje

              Failų tipai: Docx, PDF
              Max. dydis: 2MB

              Kontaktai
              Užsienio įmonių buhalterijos grupės vadovas (vyr. buhalterė (-is))
              Alga
              Nuo 2000 iki 2500 €/mėn. į rankas
              Vieta
              Kaunas
              Pasidalinti
              Apie poziciją

              Darbo pobūdis:

              • Užsienio įmonių buhalterijos grupės komandos formavimas ir priežiūra;
              • Komunikavimas su įmonės išorės partneriais, kurie tvarko buhalterinę apskaitą grupės užsienio įmonėms;
              • Stebėjimas ir analizavimas finansinių duomenų, teikiant įžvalgas ir rekomendacijas, siekiant optimizuoti veiklą ir mažinti riziką;
              • Bendradarbiavimas su kitais vidiniais skyriais, siekiant supaprastinti procesus ir padidinti finansinių operacijų veiksmingumą;
              • Periodiškai atliekama kontrolė bei peržiūra, siekiant užtikrinti finansinių įrašų tikslumą ir savalaikiškumą, pagal buhalterinės apskaitos standartus ir reglamentus;
              • Periodinių ir metinių finansinių ataskaitų rengimas ir teikimas Buhalterijos skyriaus vadovui, siekiant palengvinti grupės konsolidavimą;
              • Kiti buhalterijos skyriaus vadovo pavesti darbai.

              Reikalavimai darbuotojui:

              • Aukštasis (ekonominis/finansinis) išsilavinimas;
              • Darbinė patirtis vyriausiojo buhalterio pozicijoje;
              • Anglų kalbos mokėjimas;
              • Sugebėjimas organizuoti savo ir komandos darbą, deleguoti užduotis bei užtikrinti jų vykdymą;
              • Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
              • Atsakomybė, analitiškumas ir savalaikiškumas.

              Privalumas – patirtis transporto įmonėje.

              Įmonė siūlo:

              • Hibridinio darbo galimybę (keletą dienų per mėnesį);
              • Įdomų ir aktyvų darbą tarptautinėje, stabilioje ir perspektyvioje kompanijoje;
              • Patrauklią darbo vietą ir draugišką atmosferą savo srities profesionalų, komandoje;
              • Visapusišką pagalbą įsisavinant visą su darbu susijusią informaciją;
              • Puikias profesinio tobulėjimo ir karjeros galimybes;
              • Galimybę realizuoti savo sugebėjimus bei idėjas;
              • Galimybę pasinaudoti įmonės partnerių teikiamomis nuolaidomis (krepšinio salės, tinklinis).
              Aplikuoti

                Vardas, Pavardė *

                Būtina

                Miestas

                El. paštas *

                Tel. numeris *

                Komentaras arba nuoroda į LinkedIn profilį

                Būtina
                Netinkamas

                Tempkite CV čia

                Arba ieškokite kompiuteryje

                Failų tipai: Docx, PDF
                Max. dydis: 2MB

                Kontaktai
                Personalo vadybininkas (-ė) (užsienio piliečių dokumentų administravimas)
                Alga
                Nuo 850 iki 1000 €/mėn. į rankas
                Vieta
                Kaunas
                Pasidalinti
                Apie poziciją

                PRISIJUNK!

                Kokios užduotys laukia Tavęs:

                • Darbuotojų iš trečiųjų šalių personalo dokumentų rengimas ir proceso valdymas;
                • Darbas su Migracijos Departamentu, Užimtumo tarnyba ir kitomis institucijomis, reikiamų dokumentų pateikimas;
                • Kylančios problematikos sprendimas;
                • Komunikacija tarp skyrių;
                • Siūlymų teikimas vadovybei procesų gerinime;
                • Vairuotojų konsultavimas.

                Neturinčius patirties apmokiname.

                Reikalavimai:

                • Aukštasis/aukštesnysis išsilavinimas;
                • Panašaus darbo patirtis dirbant su užsienio piliečių darbinimu – privalumas;
                • Puikios rusų kalbos žinios;
                • Anglų / lenkų kalba – privalumas;
                • Gebėjimas prisitaikyti prie pokyčių, juos inicijuoti;
                • Greita orientacija, komunikabilumas, atidumas;
                • Puikūs komandinio darbo įgūdžiai.

                Mes Tau norime pasiūlyti:

                • Hibridinio darbo galimybę (keletą dienų per mėnesį);
                • Įdomų ir aktyvų darbą didelėje ir perspektyvioje kompanijoje;
                • Patyrusių kolegų pagalbą;
                • Galimybę realizuoti savo sugebėjimus bei idėjas;
                • Naujus iššūkius ir vidines karjeros galimybes;
                • Galimybę pasinaudoti įmonės partnerių teikiamomis nuolaidomis (krepšinio salės, tinklinis ir kt.).
                Aplikuoti

                  Vardas, Pavardė *

                  Būtina

                  Miestas

                  El. paštas *

                  Tel. numeris *

                  Komentaras arba nuoroda į LinkedIn profilį

                  Būtina
                  Netinkamas

                  Tempkite CV čia

                  Arba ieškokite kompiuteryje

                  Failų tipai: Docx, PDF
                  Max. dydis: 2MB

                  Kontaktai
                  Head of Transport Commerce Division
                  Alga
                  Nuo 4206 iki 5888 €/mėn. neatskaičius mokesčių
                  Vieta
                  Vilnius
                  Pasidalinti
                  Apie poziciją

                  You will

                  • Oversee the day-to-day transportation operations in Western Europe region;
                  • Conduct regular follow-ups with business objectives;
                  • Acquire new customers and build long-term cooperation;
                  • Optimize and reduce operational expenses while maximizing equipment utilization;
                  • Participate in the strategic direction of the transport department;
                  • Manage productivity, compliance and customer satisfaction standards based on company targets;
                  • Develop & drive key initiatives to support the international strategic vision;
                  • Review and report fleet performance;
                  • Build a team & hire new team members, assist in the development of their skillset.

                  We’re looking for

                  • Experience with freight exchanges (Timocom, Cargo, TransEU, Teleroute etc.);
                  • Experience with either containers, reefers, tautliners etc.;
                  • Self-sufficiency and operational decision-making skills;
                  • Experience in building a team & hiring new team members (at least 2 years).

                  For this position the salary range is 4206 – 5888 EUR gross, plus monthly bonuses.

                  Thank you for your interest.
                  We would like to inform that during the selection process – we will contact only the selected candidates.

                  Aplikuoti

                    Vardas, Pavardė *

                    Būtina

                    Miestas

                    El. paštas *

                    Tel. numeris *

                    Komentaras arba nuoroda į LinkedIn profilį

                    Būtina
                    Netinkamas

                    Tempkite CV čia

                    Arba ieškokite kompiuteryje

                    Failų tipai: Docx, PDF
                    Max. dydis: 2MB

                    Kontaktai
                    Apskaitininkas (-ė) (dokumentų suvedimas)
                    Alga
                    750 €/mėn. į rankas
                    Vieta
                    Kaunas
                    Pasidalinti
                    Apie poziciją

                    Darbo pobūdis:

                    • Pervežimo dokumentų administravimas;
                    • Sukėlimas į sistemą ir sutikrinimas;
                    • Sąskaitų faktūrų pajamavimas.

                    Reikalavimai darbuotojui:

                    • Aukštasis/aukštesnysis išsilavinimas;
                    • Anglų kalbos žinios;
                    • Labai geri įgūdžiai dirbant MS Office programomis;
                    • Imlumas, analitinis mąstymas, greita orientacija;
                    • Atsakingumas, gebėjimas dirbti komandoje, noras tobulėti.

                    Įmonė siūlo:

                    • Hibridinio darbo galimybę (keletą dienų per mėnesį);
                    • Įdomų ir aktyvų darbą didelėje ir perspektyvioje kompanijoje;
                    • Galimybę realizuoti savo sugebėjimus bei idėjas;
                    • Patrauklią darbo vietą ir draugišką atmosferą savo srities profesionalų komandoje;
                    • Puikias profesinio tobulėjimo ir karjeros galimybes;
                    • Galimybę pasinaudoti įmonės partnerių teikiamomis nuolaidomis (krepšinio salės, tinklinis).
                    Aplikuoti

                      Vardas, Pavardė *

                      Būtina

                      Miestas

                      El. paštas *

                      Tel. numeris *

                      Komentaras arba nuoroda į LinkedIn profilį

                      Būtina
                      Netinkamas

                      Tempkite CV čia

                      Arba ieškokite kompiuteryje

                      Failų tipai: Docx, PDF
                      Max. dydis: 2MB

                      Kontaktai
                      Transporto vadybininkas (-ė) (darbas su cisternomis)
                      Alga
                      Nuo 1300 iki 1600 €/mėn. į rankas
                      Vieta
                      Kaunas
                      Pasidalinti
                      Apie poziciją

                      Kokios pagrindinės užduotys tavęs lauktų:

                      • Krovinių gabenimo cisterninėmis puspriekabėmis, pagal paskirtas kryptis, organizavimas (krovinio judėjimo sekimas sistemose, pakrovimai/iškrovimai);
                      • Įmonės nuosavo transporto kontrolė (maršrutų planavimas, transporto judėjimo valdymas);
                      • Bendravimas su vairuotojais ir klientais sprendžiant krovinio pristatymo klausimus;
                      • Užsakymų suvedimas į įmonės duomenų bazę, bei jų administravimas;
                      • Krovinių paieška;
                      • Naujų klientų paieška (komercinių pasiūlymų rengimas, derybų vedimas).

                      Ko tikimės iš tavęs:

                      • Bent 1 metai darbo patirties su cisternomis;
                      • Būtinos geros anglų kalbos žinios (žodžiu ir raštu), rusų kalbos mokėjimas – privalumas;
                      • Kompiuterinis raštingumas;
                      • Greita reakcija, atidumas, tikslumas;
                      • Gebėjimas dirbti individualiai ir komandoje;
                      • Geri laiko planavimo ir stresinių situacijų valdymo įgūdžiai.

                      Mes Tau siūlome:

                      • Hibridinio darbo galimybę (keletą dienų per mėnesį);
                      • Profesinio tobulėjimo ir karjeros galimybes;
                      • Galimybę realizuoti savo sugebėjimus bei idėjas;
                      • Patrauklią darbo vietą ir draugišką atmosferą savo srities profesionalų komandoje (naujas ofisas, patogi, lengvai pasiekiama lokacija mieste);
                      • Galimybę pasinaudoti BT partnerių teikiamomis nuolaidomis (krepšinio salės, tinklinis ir kt.);
                      • Mes šiuolaikiški, atviri, iniciatyvūs ir norime pakviesti Tave augti kartu.
                      Aplikuoti

                        Vardas, Pavardė *

                        Būtina

                        Miestas

                        El. paštas *

                        Tel. numeris *

                        Komentaras arba nuoroda į LinkedIn profilį

                        Būtina
                        Netinkamas

                        Tempkite CV čia

                        Arba ieškokite kompiuteryje

                        Failų tipai: Docx, PDF
                        Max. dydis: 2MB

                        Kontaktai
                        Pardavimų vadybininkas (-ė)
                        Alga
                        Nuo 1100 iki 1500 €/mėn. į rankas
                        Vieta
                        Kaunas
                        Pasidalinti
                        Apie poziciją

                        Darbo pobūdis:

                        • Intensyvi naujų klientų paieška;
                        • Įmonės paslaugų pardavimas, pasiūlymų ruošimas, derybos su klientais;
                        • Pritrauktų klientų išlaikymas, ilgalaikių santykių kūrimas.

                        Reikalavimai:

                        • Gebėjimas dirbti tiek komandoje, tiek individualiai;
                        • Laiko planavimo įgūdžiai;
                        • Gebėjimas komunikuoti, derybų ir anglų kalbos įgūdžiai;
                        • Privalumas, jei mokama vokiečių, prancūzų ar italų kalbą;
                        • Patirtis transporto pardavimų srityje – privalumas.

                        Įmonė siūlo:

                        • Hibridinio darbo galimybę (keletą dienų per mėnesį);
                        • Profesinio tobulėjimo ir karjeros galimybes;
                        • Galimybę realizuoti savo sugebėjimus bei idėjas;
                        • Patrauklią darbo vietą ir draugišką atmosferą savo srities profesionalų komandoje (naujas ofisas, patogi, lengvai pasiekiama lokacija mieste);
                        • Galimybę pasinaudoti BT partnerių teikiamomis nuolaidomis (krepšinio salės, tinklinis ir kt.).
                        Aplikuoti

                          Vardas, Pavardė *

                          Būtina

                          Miestas

                          El. paštas *

                          Tel. numeris *

                          Komentaras arba nuoroda į LinkedIn profilį

                          Būtina
                          Netinkamas

                          Tempkite CV čia

                          Arba ieškokite kompiuteryje

                          Failų tipai: Docx, PDF
                          Max. dydis: 2MB

                          Kontaktai
                          Praktika (teisės, draudimo, personalo, apskaitos, ekspedicijos, transporto-logistikos)
                          Vieta
                          Kaunas, Klaipėda, Vilnius
                          Pasidalinti
                          Apie poziciją

                           

                          DARBO POBŪDIS:

                          40% – savarankiško indėlio į darbą, noro mokytis ir tobulėti;

                          30% – stebėjimo ir klausymosi dirbant su praktikos mentoriumi;

                          20% – kruopštaus darbo su vidinėmis įmonės sistemomis;

                          10% – smagaus laiko kartu su kolegomis prie kavos puodelio.

                           

                          REIKALAVIMAI:

                          Turi anglų/rusų kalbos įgūdžius;

                          Esi motyvuotas (-a);

                          Atsakingai žiūri į darbą ir pavestas užduotis;

                          Turi galimybę įsidarbinti po praktikos.

                           

                          ĮMONĖ SIŪLO:

                          Galimybę atlikti praktiką APSKAITOS, PRSONALO, EKSPEDICIJOS, TRANSPORTO-LOGISTIKOS srityse;

                          Galimybę atlikti praktiką puse etato;

                          Galimybę įsidarbinti (vidutiniškai 50 studentų per metus);

                          Galimybę pagilinti užsienio kalbų žinias;

                          Nuolatinę pagalbą ir palaikymą.

                          Praktika neapmokama.

                          Aplikuoti

                            Vardas, Pavardė *

                            Būtina

                            Miestas

                            El. paštas *

                            Tel. numeris *

                            Komentaras arba nuoroda į LinkedIn profilį

                            Būtina
                            Netinkamas

                            Tempkite CV čia

                            Arba ieškokite kompiuteryje

                            Failų tipai: Docx, PDF
                            Max. dydis: 2MB

                            Kontaktai
                            Gyvenimo aprašymą siųsti
                            Ekspedicijos vadybininkas (-ė)
                            Alga
                            Nuo 800 iki 1500 €/mėn. į rankas
                            Vieta
                            Kaunas, Kėdainiai, Klaipėda, Marijampolė, Vilnius, Visaginas
                            Pasidalinti
                            Apie poziciją

                            PRISIJUNK!

                            Esi sukaupęs patirties bagažą transporto srityje? Pasidalink su mumis savo pasiekimais ir atrasime tau tinkamiausią darbo poziciją Ekspedicijos padalinyje ar bendrai įmonės mastu. Tau tektų darbuotis su Europos rinka.🌍
                            Kryptys: V.Europa, Skandinavija, P. Europa, Centrinė arba Rytų Europa, Baltijos šalys, Lietuvos rinka. Apie tai su kuria rinka norėsi dirbti pakalbėsime susitikę. Pakalbėsime ir apie dalinių, bei pilnų krovinių gabenimą, krovinių paiešką, gabenimo procesą, darbą su vežėjais.

                            KOKIOS PAGRINDINĖS UŽDUOTYS TAVĘS LAUKTŲ:

                            • Darbas su krovinių biržomis, krovinių paieška;
                            • Bendravimas su vežėjais, vežėjų paieška;
                            • Bendravimas su vežėjais sprendžiant krovinio pervežimo klausimus;
                            • Krovinių gabenimo pagal paskirtas kryptis organizavimas ir kontrolė;
                            • Darbas su klientais ir partneriais, ryšių palaikymas;
                            • Klientų poreikių įvertinimas ir užsakymų vykdymas.
                            • Turime galimybę dirbti mūsų biuruose KAUNE, VILNIUJE, KLAIPĖDOJE, MARIJAMPOLĖJE, KĖDAINIUOSE, VISAGINE.

                            KO TIKIMĖS IŠ TAVĘS:

                            • Panašios darbo patirties, jei panašios darbo patirties neturite, apmokinsime;
                            • Gerų anglų kalbos žinių, jei pasirinksi dirbti su užsienio klientais, jei dirbsi su Lietuvos rinka – pakaks ir gerų lietuvių kalbos žinių;
                            • Puikių bendravimo, kompiuterinio raštingumo įgūdžių;
                            • Stiprios orientacijos į rezultatą, organizuotumo, noro intensyviai dirbti ir tobulėti profesinėje srityje;
                            • Gebėjimo dirbti komandoje, atsakingumo.

                            SIŪLOME:

                            • Įdomų ir aktyvų darbą didelėje ir perspektyvioje kompanijoje;
                            • Draugišką atmosferą jaunatviškoje savo srities profesionalų komandoje;
                            • Motyvuojančią atlygio sistemą, priklausančią nuo darbo rezultatų;
                            • Visą reikiamą pagalbą iš vadovo bei kolegų;
                            • Galimybę pasinaudoti įmonės partnerių teikiamomis nuolaidomis (krepšinio salės, tinklinis, joga).
                            • Mes šiuolaikiški, atviri, iniciatyvūs ir norime pakviesti Tave augti kartu. Prisijungsi?
                            Aplikuoti

                              Vardas, Pavardė *

                              Būtina

                              Miestas

                              El. paštas *

                              Tel. numeris *

                              Komentaras arba nuoroda į LinkedIn profilį

                              Būtina
                              Netinkamas

                              Tempkite CV čia

                              Arba ieškokite kompiuteryje

                              Failų tipai: Docx, PDF
                              Max. dydis: 2MB

                              Kontaktai
                              Gyvenimo aprašymą siųskite:
                              Transporto vadybininkas (-ė) (Nuosavas transportas)
                              Alga
                              Nuo 1000 iki 1400 €/mėn. į rankas
                              Vieta
                              Kaunas, Kėdainiai, Klaipėda, Marijampolė, Vilnius, Visaginas
                              Pasidalinti
                              Apie poziciją

                              PRISIJUNK!

                              Visuomet domino transporto-logistikos sritis, bet nedrįsai pabandyti?
                              Nedvejok ir atsiųsk savo CV. Pakalbėsime apie galimybes ir kur Tu gali būti geriausias (-ia).O gal turi patirties bagažą transporto srityje? Pasidalink su mumis savo pasiekimais ir atrasime tau tinkamiausią darbo poziciją Nuosavo transporto padalinyje ar bendrai įmonės mastu.Tau tektų darbuotis su Europos rinka🌍
                              Mūsų vilkikai gabena krovinius visoje Europoje. Susitikę galėsime pasikalbėti apie darbą su šaldytuviniais arba tentiniais vilkikais. Pakalbėsime ir apie nuosavo transporto judėjimo užtikrinimą, krovinių paiešką, gabenimo procesą, darbą su klientais. Dirbant šioje pozicijoje, tau nereikės dirbti su vairuotojais. Krovinių maršrutų koordinavimu rūpinasi mūsų komandos Transporto koordinatoriais (-ė).

                              KOKIOS PAGRINDINĖS UŽDUOTYS TAVĘS LAUKTŲ:

                               

                              • Įmonės nuosavo transporto kontrolė (maršrutų planavimas, transporto judėjimo valdymas);
                              • Krovinių paieška ir pervežimo proceso priežiūra (užsakymo sąlygų vykdymo kontrolė, krovinių dokumentacijos administravimas);
                              • Nuolatinis bendravimas su esamais klientais (iškilusių problemų sprendimas, informacijos teikimas);
                              • Naujų klientų paieška (komercinių pasiūlymų rengimas, derybų vedimas).
                              • Turime galimybę dirbti mūsų biuruose KAUNE, VILNIUJE, KLAIPĖDOJE, MARIJAMPOLĖJE, KĖDAINIUOSE, VISAGINE.

                              KO TIKIMĖS IŠ TAVĘS:

                              • Bent 1 metai darbo patirtis savarankiškai planuojant transporto darbą;
                              • Geros anglų kalbos žinios žodžiu ir raštu (vokiečių, prancūzų, italų ar ispanų kalbos mokėjimas – privalumas);
                              • Kompiuterinis raštingumas;
                              • Gebėjimas dirbti komandoje;
                              • Organizuotumas, atidumas, geri derybiniai įgūdžiai, rezultato siekimas, gebėjimas spręsti iškilusias problemas.

                              SIŪLOME:

                              • Hibridinio darbo galimybę (keletą dienų per mėnesį);
                              • Profesinio tobulėjimo ir karjeros galimybes;
                              • Galimybę realizuoti savo sugebėjimus bei idėjas;
                              • Patrauklią darbo vietą ir draugišką atmosferą savo srities profesionalų komandoje (naujas ofisas, patogi, lengvai pasiekiama lokacija mieste);
                              • Galimybę pasinaudoti BT partnerių teikiamomis nuolaidomis (krepšinio salės, tinklinis ir kt.).
                              Aplikuoti

                                Vardas, Pavardė *

                                Būtina

                                Miestas

                                El. paštas *

                                Tel. numeris *

                                Komentaras arba nuoroda į LinkedIn profilį

                                Būtina
                                Netinkamas

                                Tempkite CV čia

                                Arba ieškokite kompiuteryje

                                Failų tipai: Docx, PDF
                                Max. dydis: 2MB

                                Kontaktai
                                Gyvenimo aprašymą siųskite:
                                Klientų aptarnavimo vadybininkas (-ė)
                                Alga
                                Nuo 1000 iki 1500 €/mėn. į rankas
                                Vieta
                                Kaunas
                                Pasidalinti
                                Apie poziciją

                                Darbo pobūdis:

                                • Darbas su esamais klientais Europoje;
                                • Naujų klientų pritraukimas bei ryšio palaikymas su esamais klientais;
                                • Kokybiškas ir savalaikis klientų administravimas, ryšių palaikymas;
                                • Klientų konsultavimas ir operatyvus problemų sprendimas.

                                Reikalavimai:

                                • Būtinos anglų ir vokiečių kalbos žinios;
                                • Privalumas darbo patirtis klientų aptarnavimo arba logistikos srityse;
                                • Puikūs bendravimo, kompiuterinio raštingumo įgūdžiai;
                                • Puikūs bendravimo, kompiuterinio raštingumo įgūdžiai;
                                • Stipri orientacija į rezultatą, organizuotumas, kruopštumas, atsakomybės jausmas, noras intensyviai dirbti ir tobulėti profesinėje srityje;
                                • Atsparumas stresinėms situacijoms, greita reakcija;
                                • Gebėjimas dirbti komandoje.

                                Mes siūlome:

                                • Hibridinio darbo galimybę (keletą dienų per mėnesį);
                                • Profesinio tobulėjimo ir karjeros galimybes (net 90% vadovų yra užauginti įmonės viduje);
                                • Galimybę realizuoti savo sugebėjimus bei idėjas;
                                • Patrauklią darbo vietą ir draugišką atmosferą jaunatviškoje savo srities profesionalų komandoje (naujas ofisas, patogi, lengvai pasiekiama lokacija mieste);
                                • Galimybę pasinaudoti BT partnerių teikiamomis nuolaidomis (krepšinio salės, tinklinis ir kt.).

                                Aplikuoti

                                  Vardas, Pavardė *

                                  Būtina

                                  Miestas

                                  El. paštas *

                                  Tel. numeris *

                                  Komentaras arba nuoroda į LinkedIn profilį

                                  Būtina
                                  Netinkamas

                                  Tempkite CV čia

                                  Arba ieškokite kompiuteryje

                                  Failų tipai: Docx, PDF
                                  Max. dydis: 2MB

                                  Kontaktai
                                  Gyvenimo aprašymą siųskite:

                                  Privalumai

                                  Įvadiniai mokymai
                                  Karjeros galimybės
                                  Pozicijos pakeitimas įmonės viduje
                                  Dalyvavimas konferencijose
                                  Nemokama kava
                                  Tinklinio treniruotės
                                  Krepšinio treniruotės
                                  Abonementai į sporto klubą
                                  Jogos užsiėmimai
                                  TAVO KELIAS PRASIDEDA ČIA

                                  Augimo galimybės

                                  Esame nuolat tobulėjanti ir stabiliai besivystanti viena didžiausių transporto įmonių Lietuvoje. Kadangi esame dideli, galime suteikti galimybę ne tik kilti karjeros laiptais, bet ir judėti iš pozicijos į poziciją įmonės viduje.

                                  TAVO KELIAS PRASIDEDA ČIA

                                  Išskirtinis požiūris į darbuotoją

                                  „Baltic transline“ žmogiškasis kapitalas suvokiamas kaip galimos įmonės sėkmės pradžios taškas. Šis požiūris mūsų įmonėje sukūrė dialogu pagrįstą valdymo stilių ir atvedė prie darbuotojų lygybės. Įmonėje puoselėjama skandinaviška verslo kultūra, pagrįsta lygiateisiškumu ir demokratiška aplinka. Vieninteliai ištekliai, kuriuos turime, yra žmogiškieji, todėl pagarba vieni kitiems, šiltas bendravimas, supratingumas, darbuotojų kuriama vertė įmonei – ypatingai vertinami.

                                  Donatas
                                  Prie mūsų prisijungia tiek veržlūs, pirmuosius karjeros žingsnius žengiantys, tiek didelę patirtį turintys, savo srities specialistai. Tokia skirtingų patirčių, žinių ir idėjų įvairovė leidžia mums augti kaip asmenybėms ir kaip organizacijai. Didžiuojuosi įmonės darbuotojais, kurie noriai dalinasi turimomis patirtimis su savo kolegomis, taip padėdami jiems atrasti savo talentus. Ateinantiems norėčiau palinkėti drąsiai siekti savo tikslų, nes kiekvienas čia dirbantis gali rasti galimybių kurti įdomų savo karjeros kelią.
                                  Ingrida
                                  Baltic transline – galimybių vieta. Čia buriasi ambicingi, veržlūs, sėkmingi ir idėjų nestokojantys žmonės. Džiaugiuosi matydama didžiulį vadovų palaikymą siekti, kurti, bandyti bei nebijoti klysti. Drąsa, atvirumas iniciatyvoms, bendrų tikslų akcentavimas įtakojo tai, kad galime pasigirti dideliais įgyvendintais projektais bei asmeniniais laimėjimais, darbo etika bei vidine įmonės kultūra.
                                  Vaiva
                                  „Baltic transline” padeda augti ir kaip specialistui, ir kaip žmogui. Kasdieniai iššūkiai neleidžia sustoti, o veda tik į priekį. Vadovų komanda, kuri įtraukia į įvairiausius įmonės klausimų sprendimus, suteikia galimybę būti ne tik darbuotoju, bet ir svarbia komandos dalimi. Kas rytą įžengusi i ofisą, jaučiu kiekvieno darbuotojo ryžtą nugriauti kalnus, o tai įkvepia mane veržliai imtis keliamų tikslų. Pačiai pradėjusiai nuo pirmojo laiptelio – praktikantės, teko susidurti su daugybę sunkių išbandymų. Juos padėjo įveikti inovatyvūs vadovai, kurie išklausydavo mano idėjas, leisdavo bandyti, suklysti ir vėl bandyti pakreipdami sėkmės linkme.

                                  Slapukai (angl. cookies)

                                  Ši svetainė yra nustatyta taip, kad leistų visus slapukus siekiant užtikrinti šio puslapio funkcinius parametrus bei pagerintų jūsų naršymo patirtį. Jei tęsite nekeisdami šių nustatymų, sutinkate su tuo. Slapukų naudojimo taisykles rasite čia.

                                  Sutinku
                                  Parinktys
                                  Jūs galite pasirinkti, kuriuos slapukus leidžiate naudoti

                                  Kad svetainę būtų lengviau naudoti, būtinais slapukais aktyvinamos pagrindinės funkcijos, pavyzdžiui, naršymo puslapiuose ir prieigos prie svetainės apsaugotų sričių. Be šių slapukų svetainė tinkamai neveiks.

                                  Naudodami statistikos slapukus, kurie renka anoniminę informacija ir teikia jos ataskaitas, svetainės savininkai gali sužinoti, kaip lankytojai sąveikauja su svetaine.

                                  Success

                                  Užklausa išsiųsta

                                  Ačiū!

                                  Uždaryti
                                  Success

                                  Aplikacija išsiųsta

                                  Dėkojame, kad domitės galimybe dirbti mūsų įmonėje. Jūsų informaciją gavome, su atrinktais kandidatais susisieksime.

                                  Uždaryti
                                  Success

                                  Į jūsų užklausą per 30 min. atsakysime darbo dienomis 8:00-17:00.

                                  Kitu laiku susisieksime kaip įmanoma greičiau.

                                  Uždaryti