Krovinių gabenimas jau tapęs šių laikų kasdienybe. Daugybė prekių visame pasaulyje importuojamos ir eksportuojamos kasdien. Pradedant nuo pašto siuntų smulkiems apsipirkimams ir baigiant stambių, negabaritinių krovinių pervežimu. Tapę įprasta autostradose ir keliuose matyti sunkiasvores transporto priemones, vykdančias prekių gabenimą šalies viduje ir keliaujančias link pasienio ruožo. Tačiau be šio, mums įprasto krovinių gabenimo žeme, arba kitaip tariant sausuma, egzistuoja ir dar du, tikrai populiarūs būdai – krovinių gabenimas jūra ir oru.
Aptarkime, kuris iš šių trijų krovinių gabenimo būdų yra greičiausias ir kokie šių būdų skirtumai.
Šis labiausiai įprastas ir daugiausiai pastebimas krovinių gabenimo būdas gali atrodyti pats paprasčiausias. Jis vilioja ir patrauklia kaina, ir pakankamai greitu pristatymu į beveik bet kurią pasaulio vietą.
Sausuma galima gabenti nuo visai nedidelių krovinių iki pavojingų, negabaritinių krovinių. Tai kokybiškai ir sklandžiai leidžia atlikti pažangus autotransportas bei tinkamai parenkami maršrutai.
Kalbant apie visus tris krovinių gabenimo būdus, galima pasakyti, kad krovinių gabenimas sausuma yra pigesnis, negu oru ir greitesnis, negu jūra.
Krovinių gabenimas jūra iš kitų dviejų būdų išsiskiria dviem esminėmis savybėmis. Visų pirma, tai pats lėčiausias krovinių gabenimo būdas. Antra – jūra gabenti galima viską. Jūrinių krovinių dydis gali būti toks, kokio tikrai negalėsite gabenti sausuma ar oru.
Jūra gabenami ne tik ypatingai didelių gabaritų kroviniai, bet ir didžiuliai įmonių užsakymai, surinkti iš mažesnių prekių. Taip pat laivais ir jūriniais konteineriais gali keliauti automobiliai, kita stambi technika.
Gabenant krovinius šiuo būdu svarbu, kad tai nebūtų itin skubūs užsakymai, nes krovinys keliaus tikrai ilgai. Tačiau čia galima gerokai sutaupyti.
Jūriniam krovinių gabenimui skirti jūriniai konteineriai gali būti užpildomi vieno kliento, arba galima rinktis dalinį konteinerio užpildymą, tad laivais gali atkeliauti net labai nedidelės vertės ar nedideli savo išmatavimais siuntiniai.
Krovinių gabenimas oru naudojamas bene taip pat dažnai, kaip ir sausuma ar jūra. Šio būdo esminiai skirtumai nuo kitų dviejų – gerokai aukštesnė kaina, greitis ir talpa.
Visų pirma, lėktuvai negali talpinti tokio dydžio krovinių, kuriuos galima gabenti sausuma, o ką jau kalbėti apie laivus. Tačiau norint greičio, ši priemonė yra pati efektyviausia, nes siuntinius nugabens greičiausiai iš visų siuntų gabenimo būdų.
Lėktuvais dažniausiai gabenami pavieniai, mažesni siuntiniai, laiškai ir pašto siuntos, tačiau būdas tiktai ganėtinai brangus. Dažniausiai šį krovinių gabenimo būdą renkasi tie, kuriems svarbiausias faktorius yra siuntos gavimo laikas.
Ačiū!
Dėkojame, kad domitės galimybe dirbti mūsų įmonėje. Jūsų informaciją gavome, su atrinktais kandidatais susisieksime.
Kitu laiku susisieksime kaip įmanoma greičiau.