Rinkimuose išsirinksime atstovus Europos Parlamente, kurie pradės derybas su Europos Komisija ir Europos Taryba dėl dabartinių parlamentarų priimto “Mobilumo paketo”. Apie “Mobilumo paketą”, jo galimą žalą naujųjų periferinių Europos Sąjungos valstybių transporto sektoriui ir ekonomikai apskritai, pastaruoju metu kalbėta nemažai. Pirmas mūšis buvo pralaimėtas, tačiau tolimesni kariniai veiksmai persikėlė į kito parlamento sesiją
Pagal SEB banko padaryta analizę Lietuva Europos Sąjungoje pirmauja pagal transporto ir saugojimo sektoriaus indėlį į biudžetą – krovinių vežėjai ir saugotojai sukuria daugiau nei dešimtadalį šalies BVP. Panašu, kad mūsų nacionaliniai politikai tik dabar pradeda iki galo suvokti kokio lygio Pandoros skrynia atidaryta. Lietuvos Susisiekimo ministras Rokas Masiulis paskaičiavo, kad dabartinis “Mobilumo paketo” variantas išstumtų periferinių Europos Sąjungos valstybių vežėjus iš šiuo metu pelningiausios Vakarų Europos rinkos, o žala vien Lietuvos ekonomikai gali siekti net iki 6 proc BVP – apie 3 milijardus eurų. Todėl kadenciją baigiančio EP periferinių šalių pasyvumas dalyvaujant prastumiant dabartinį Mobilumo paketo variantą yra nepateisinamas.
Plačiau skaitykite čia
Ačiū!
Dėkojame, kad domitės galimybe dirbti mūsų įmonėje. Jūsų informaciją gavome, su atrinktais kandidatais susisieksime.
Kitu laiku susisieksime kaip įmanoma greičiau.