Ferry bookings, priklausanti BTL Group įmonių grupei, atnaujino prekės ženklą

2023.01.12

Krovinių transportavimu keltais, tiltais, tuneliais ir traukiniais užsiimanti įmonė Ferry bookings, priklausanti BTL Group įmonių grupei, atnaujino prekės ženklą. Daugiau nei aštuonerius metus veikianti įmonė, pokyčiais siekia ne tik atnaujinti vizualinį identitetą, bet ir skiria ypatingą dėmesį vartotojų patirčiai. Atnaujinta internetinė svetainė, patobulintas klientų aptarnavimas ir ambicingi planai Viduržemio jūros regione – žingsniai, vardan įmonės plėtros.

Ferry bookings savo veiklą pradėjo daugiau nei prieš aštuonerius metus. Kaip pasakoja įmonės komercijos vadovas Arnoldas Bendaravičius, nuo keleto maršrutų per gana trumpą laiką įmonė išaugo į svarbų žaidėją, ne tik mūsų regione, bet ir visoje Europoje.

„Esame BTL Group įmonių grupės dalis, todėl startavome jau turėdami klientų pasitikėjimą ir žinomumą, tačiau tik nuoseklus darbas, aukšta kokybės kartelė lėmė, jog šiuo metu turime tūkstančius klientų, 25 – iose šalyse. Šiandien galiu sakyti, jog esame stiprus žaidėjas Europoje, todėl prekės ženklo atnaujinimas ir vis didesnis procesų skaitmenizavimas buvo kryptingas žingsnis, siekiant plėtros ne tik esamose, bet ir naujose rinkose.“

Modernus dizainas, atspindintis vertybes

„Nuo įmonės įkūrimo naudotas prekės ženklas paseno ne tik morališkai, bet ir neatspindėjo mūsų identiteto. Esame profesionalūs, dinamiški, stabilūs, todėl siekėme, kad naujas logotipas būtų minimalistinio dizaino, aiškios struktūros, lengvai atpažįstamas ir atspindėtų mūsų vertybes.

Ferry bookings veiklą vykdo daugybėje šalių, todėl siekėme išlaikyti švarų, modernų dizainą, kuris būtų lengvai atpažįstamas ne tik namų, bet ir kitose rinkose“, – sako A. Bendaravičius.

Pagrindinis fokusas – gera vartotojų patirtis

Kalbėdamas apie atnaujintą internetinę svetainę komercijos vadovas pabrėžė, kad pagrindiniai tikslai kuriant svetainę buvo procesų optimizavimas, skaitmenizavimas, realiu laiku pateikiama informacija ir kokybiška, lengvai valdoma, tiksli savitarnos zona bei klientų aptarnavimas 24/7.

„Ferry bookings veikla itin specifinė, informacija yra nuolat kintanti. Maršrutų ir tvarkaraščių pasikeitimai – darbo kasdienybė. Mūsų tikslas – optimizuoti ir skaitmenizuoti procesus taip, kad galėtume išlaikyti stabilumą, besikeičiančiose situacijose. Atnaujintoje Ferry bookings svetainėje įdiegėme sistemas, kurios leidžia suvaldyti, susisteminti ir klientams pateikti teisingą informaciją realiu laiku. Žinoma, šiame procese didelį vaidmenį atlieka ir mūsų įmonės specialistai, kurie nuolat vertina situacijas, pasidalina įžvalgomis ir esant poreikiui koreguoja planus, kad darbas vyktų sklandžiai.

Itin vertiname bendradarbiavimą su kiekvienu savo klientu, todėl kaip ir anksčiau, taip ir dabar esame pasiekiami dvidešimt keturias valandas per parą, septynias dienas per savaitę. Nepaliekame klientų nežinioje, nesvarbu ar mūsų bendradarbiavimas tęsiasi keletą metų ar kelias dienas.“

Tikslams pasiekti technologijų neužtenka

Nors kalbėdamas apie atnaujintą prekės ženklą A. Bendaravičius mini skaitmenizacijos svarbą, tačiau pabrėžia, kad be motyvuotos, stiprios ir verslios komandos – aukščiausi rezultatai nebūtų pasiekiami.

„Ferry bookings komanda labai stipri, ją sudaro lankstūs, dinamiški, verslūs, mokantys prisitaikyti prie greitai besikeičiančių situacijų, specialistai. Esame liberalūs ir demokratiški, todėl sprendimus priimame bendru susitarimu. Siekiame užtikrinti gerą mikroklimatą ir komunikuoti tiek esant sėkmės atvejams, tiek susidūrus su nesklandumais. Darbas su tokia komanda lemia, kad nuo įmonės įkūrimo kiekvienais metais džiaugiamės augančiais rezultatais: 2021 metais turėjome 70% augimą, o 2022 metais – 40% išaugusius rezultatus.“

Ambicingi ateities planai

„Kaip ir minėjau, prekės ženklo ir internetinės svetainės atnaujinimas buvo svarbus ir siekiant plėtros naujuose arba mažai išvystytuose regionuose. Vienas tokių – Viduržemio jūra. Šiame regione jau esame pradėję  veiklą ir įtvirtinę stiprias pozicijas, o artimiausių 5 metų planas – tapti rinkos lyderiu. Viduržemio jūros uostai yra strateginė kryptis, turinti daug potencialo, nes laivyba, judėjimas uostuose yra kur kas didesnis nei Baltijos šalyse ar Skandinavijoje.

Darbo principas pietuose pasižymi ilgesne ir sudėtingesne užsakymo eiga. Mūsų tikslas yra ne tik įkurti padalinį, bet ir optimizuoti bei skaitmenizuoti procesus rinkoje“, – apie atnaujintą prekės ženklą ir ateities planus pasakojo Ferry bookings komercijos vadovas Arnoldas Bendaravičius.

Pasidalinkite straipsniu

Slapukai (angl. cookies)

Ši svetainė yra nustatyta taip, kad leistų visus slapukus siekiant užtikrinti šio puslapio funkcinius parametrus bei pagerintų jūsų naršymo patirtį. Jei tęsite nekeisdami šių nustatymų, sutinkate su tuo. Slapukų naudojimo taisykles rasite čia.

Sutinku
Parinktys
Jūs galite pasirinkti, kuriuos slapukus leidžiate naudoti

Kad svetainę būtų lengviau naudoti, būtinais slapukais aktyvinamos pagrindinės funkcijos, pavyzdžiui, naršymo puslapiuose ir prieigos prie svetainės apsaugotų sričių. Be šių slapukų svetainė tinkamai neveiks.

Naudodami statistikos slapukus, kurie renka anoniminę informacija ir teikia jos ataskaitas, svetainės savininkai gali sužinoti, kaip lankytojai sąveikauja su svetaine.

Success

Užklausa išsiųsta

Ačiū!

Uždaryti
Success

Aplikacija išsiųsta

Dėkojame, kad domitės galimybe dirbti mūsų įmonėje. Jūsų informaciją gavome, su atrinktais kandidatais susisieksime.

Uždaryti
Success

Į jūsų užklausą per 30 min. atsakysime darbo dienomis 8:00-17:00.

Kitu laiku susisieksime kaip įmanoma greičiau.

Uždaryti