Lietuvos vežėjai jaučia bręstančią krizę. Vienos didžiausių Lietuvos transporto įmonių Baltic transline vadovas sako, kad traukiasi pagrindinės rinkos ir mažėja užsakymų. Tačiau didžiausia problema išlieka chroniškas vairuotojų trūkumas. Jo teigimu, šiame sektoriuje darbo sąlygos ir atlyginimai – geri ir konkurencingi. Tačiau kodėl lietuviai vairuotojai nesirenka tolimųjų reisų vairuotojo profesijos?
DELFI tęsia projektą „Lietuvos darbdavių topas“, kuriame apžvelgiame, kas dešimtyje šalies apskričių įdarbina daugiausiai darbuotojų, o specialiuose interviu kalbamės su didžiausius atlyginimus mokančių įmonių vadovais.
Baltic transline atsiduria tarp didžiausių Kauno apskrities darbdavių, mokančių didžiausius atlyginimus.
Kauno įmonėje dirba apie 800 darbuotojų, kurių vidutinis darbo užmokestis siekia 3 tūkstančius eurų prieš mokesčius. Visoje grupėje, kuriai priklauso įmonės Lietuvoje, Vokietijoje, Lenkijoje, Rumunijoje ir Latvijoje iš viso dirba 3,6 tūkst. darbuotojų, 3 tūkst. iš jų – tolimųjų reisų vairuotojai.
Apie vairuotojų trūkumą, darbo sąlygas ir atlyginimus, Rusijos rinką, kraustynes į Lenkiją, bręstančią krizę ir kitas temas DELFI kalbėjo su Baltic transline vadovu Mindaugu Veseliu.
Plačiau skaitykite: https://bit.ly/3RCxnbw
Ačiū!
Dėkojame, kad domitės galimybe dirbti mūsų įmonėje. Jūsų informaciją gavome, su atrinktais kandidatais susisieksime.
Kitu laiku susisieksime kaip įmanoma greičiau.