40% – independent contribution to work, willingness to learn and improve;
30% – observation and listening while working with a practice mentor;
20% – working diligently with internal company systems;
10% – having fun with colleagues over a cup of coffee.
Proficiency in English, any other language is a big plus;
Responsibility and motivation to learn.
Opportunity to do an internship in the fields of EXPEDITION, TRANSPORT-LOGISTICS;
Full time or Part-time traineeship;
Employment opportunities (average of 30 students per year);
Opportunity to improve your knowledge of foreign languages.
Failų tipai: Docx, PDF
Max. dydis: 2MB
Temperatūrinio transporto krovinių paieška, darbo planavimas ir organizavimas;
Užsakymo sąlygų vykdymo kontrolė;
Darbas su duomenų baze, užsakymų administravimas;
Operatyvus iškilusių problemų sprendimas.
Patirtis savarankiškai planuojant transporto darbą;
Reikalinos prancūzų ir anglų kalbos žinios, kitų kalbų mokėjimas – privalumas;
Darbo kompiuteriu įgūdžiai;
Greita orientacija, gebėjimas veikti besikeičiančioje aplinkoje.
Profesinio tobulėjimo ir karjeros galimybes (net 90% vadovų yra užauginti įmonės viduje);
Galimybę realizuoti savo sugebėjimus bei idėjas;
Patrauklią darbo vietą ir draugišką atmosferą savo srities profesionalų komandoje (patogi, lengvai pasiekiama lokacija mieste);
Hibridinio darbo galimybę (keletą dienų per mėnesį).
Failų tipai: Docx, PDF
Max. dydis: 2MB
40% – savarankiško indėlio į darbą, noro mokytis ir tobulėti;
30% – stebėjimo ir klausymosi dirbant su praktikos mentoriumi;
20% – kruopštaus darbo su vidinėmis įmonės sistemomis;
10% – smagaus laiko kartu su kolegomis prie kavos puodelio.
Turi anglų kalbos įgūdžius, rusų kalba – privalumas;
Atsakingumas ir motyvacija mokytis.
Galimybę atlikti praktiką EKSPEDICIJOS, TRANSPORTO-LOGISTIKOS srityse;
Galimybę atlikti praktiką puse etato;
Galimybę įsidarbinti (vidutiniškai 30 studentų per metus);
Galimybę pagilinti užsienio kalbų žinias.
Praktika neapmokama.
Failų tipai: Docx, PDF
Max. dydis: 2MB
Ieškome vairuotojų darbui su 10 tonų kietašoniais sunkvežimiais su liftu.
Produkcijos atsirinkimas sandėlyje ir sunkvežimio pakrovimas;
Produkcijos išvežiojimas po parduotuves ir iškrovimas;
Lydinčių dokumentų sutikrinimas, gavėjo parašų surinkimas.
Dėl išsamesnės informacijos skambinkite Raimondui: +370 606 98 269
C kategorija, 95 kodas;
Panaši darbo patirtis (privalumas);
Sugebėjimas dirbti savarankiškai ir komandoje;
Sąžiningumas, atidumas, atsakingumas, punktualumas.
Motyvuojantį atlygį už darbą;
Penkių darbo dienų savaitę;
Lanksčias darbo valandas;
Galimybė užsidirbti papildomai;
Pagalbinį darbuotoją krovos darbams.
Failų tipai: Docx, PDF
Max. dydis: 2MB
Define and build data sets, models as well as reports in Power BI;
Update data sources, and develop models and tools for more efficient reporting;
Process large volumes of data and ensure data quality;
Initiate and ensure the creation of new reports according to the needs of the company.
Higher education (economics, mathematics, IT, finance, or similar);
Experience with Microsoft Power BI;
Power Query, SQL or DAX would be an advantage;
Excellent communication and interpersonal skills;
Systematic approach to work, and a sense of responsibility;
Good English language skills;
Thoroughness, attentiveness, accuracy, and ability to work both individually and as part of a team.
We offer excellent opportunities to implement your ideas and contribute to one of the fastest-growing companies;
A team of professionals in their fields who will work with you to achieve common goals;
A modern workplace and a welcoming atmosphere in a passionate team of professionals;
Professional and career development opportunities.
Failų tipai: Docx, PDF
Max. dydis: 2MB
Failų tipai: Docx, PDF
Max. dydis: 2MB
Your focus:
Plan and manage the company’s own transport operations, including route planning and transport movement control.
Oversee the search for cargo and supervise the transportation process, ensuring compliance with order conditions and managing cargo documentation.
Maintain regular communication with existing clients, resolving any issues that arise and providing necessary information.
Actively seek out new clients, preparing commercial offers and conducting negotiations to expand our customer base.
You need:
No less than 2 years of experience in independently planning transportation work.
Strong command of English language, both oral and written.
A big plus would be knowing any of the following: German/Italian/Spanish.
Proficiency in computer skills.
Ability to work effectively in a team environment.
Excellent organizational skills, attention to detail, and problem-solving abilities.
What we offer:
Competitive salary range of 1500-2000 €/month net pay.
Opportunities for professional development and career growth within the company.
A supportive and friendly work environment in our offices located in Kaunas, Vilnius, Klaipėda, Marijampolė, Kėdainiai, and Visaginas.
The chance to work with a modern, forward-thinking team dedicated to your success.
Failų tipai: Docx, PDF
Max. dydis: 2MB
Krovinių gabenimo organizavimas (maršrutų sudarymas, vilkiko kontrolė einamuoju metu, krovinio pakrovimai/iškrovimai);
Prižiūrėti ir kontroliuoti kasdieninius pervežimų procesus;
Bendrauti su vairuotojais sprendžiant krovinio pristatymo klausimus;
Planuoti vairuotojų darbo ir poilsio laiką.
Rusų ir anglų kalbos įgūdžiai (tiek žodžiu, tiek raštu);
Ne mažesnė kaip 1-erių metų patirtis logistikos sektoriuje planuojant vairuotojų darbo laikus, bei jų kontrolė; – patirtis privalumas bet ne būtinybė. Be patirties apmokiname;
Profesionali ir greita reakcija į stresines situacijas;
Geri kompiuterinio raštingumo įgūdžiai.
Hibridinio darbo galimybę (keletą dienų per mėnesį);
Profesinio tobulėjimo ir karjeros galimybes;
Galimybę realizuoti savo sugebėjimus bei idėjas;
Patrauklią darbo vietą ir draugišką atmosferą jaunatviškoje savo srities profesionalų komandoje (naujas ofisas, patogi, lengvai pasiekiama lokacija mieste);
Galimybę pasinaudoti BT partnerių teikiamomis nuolaidomis (krepšinio salės, tinklinis ir kt.).
Failų tipai: Docx, PDF
Max. dydis: 2MB
Oversee the day-to-day transportation operations in Western Europe region;
Conduct regular follow-ups with business objectives;
Acquire new customers and build long-term cooperation;
Optimize and reduce operational expenses while maximizing equipment utilization;
Participate in the strategic direction of the transport department;
Manage productivity, compliance and customer satisfaction standards based on company targets;
Develop & drive key initiatives to support the international strategic vision;
Review and report fleet performance;
Build a team & hire new team members, assist in the development of their skillset.
Experience with freight exchanges (Timocom, Cargo, TransEU, Teleroute etc.);
Experience with either containers, reefers, tautliners etc.;
Self-sufficiency and operational decision-making skills;
Experience in building a team & hiring new team members (at least 2 years).
For this position the salary range is 4206 – 5888 EUR gross, plus monthly bonuses.
Thank you for your interest.
We would like to inform that during the selection process – we will contact only the selected candidates.
Failų tipai: Docx, PDF
Max. dydis: 2MB
Įmonės nuosavo temperatūrinio transporto kontrolė (maršrutų planavimas, transporto judėjimo valdymas);
Krovinių paieška ir pervežimo proceso priežiūra (užsakymo sąlygų vykdymo kontrolė, krovinių dokumentacijos administravimas);
Nuolatinis bendravimas su esamais klientais (iškilusių problemų sprendimas, informacijos teikimas);
Naujų klientų paieška (komercinių pasiūlymų rengimas, derybų vedimas).
Bent 1 metų darbo patirties savarankiškai planuojant transporto darbą;
Būtinos geros anglų kalbos žinios žodžiu ir raštu, taip pat rusų kalbos mokėjimas būtų privalumas;
Kompiuterinio raštingumo;
Organizuotumo, atidumo, gerų derybinių įgūdžių, rezultato siekimo, gebėjimo suvaldyti stresines situacijas.
Hibridinio darbo galimybę (keletą dienų per mėnesį);
Profesinio tobulėjimo ir karjeros galimybes;
Galimybę realizuoti savo sugebėjimus bei idėjas;
Patrauklią darbo vietą ir draugišką atmosferą savo srities profesionalų komandoje (naujas ofisas, patogi, lengvai pasiekiama lokacija mieste);
Galimybę pasinaudoti BT partnerių teikiamomis nuolaidomis (krepšinio salės, tinklinis ir kt.);
Mes šiuolaikiški, atviri, iniciatyvūs ir norime pakviesti Tave augti kartu.
Failų tipai: Docx, PDF
Max. dydis: 2MB
Intensyvi naujų klientų paieška;
Įmonės paslaugų pardavimas, pasiūlymų ruošimas, derybos su klientais;
Pritrauktų klientų išlaikymas, ilgalaikių santykių kūrimas.
Gebėjimas dirbti tiek komandoje, tiek individualiai;
Laiko planavimo įgūdžiai;
Gebėjimas komunikuoti, derybų ir anglų kalbos įgūdžiai;
Privalumas, jei mokama vokiečių, prancūzų ar italų kalbą;
Patirtis transporto pardavimų srityje – privalumas.
Hibridinio darbo galimybę (keletą dienų per mėnesį);
Profesinio tobulėjimo ir karjeros galimybes;
Galimybę realizuoti savo sugebėjimus bei idėjas;
Patrauklią darbo vietą ir draugišką atmosferą savo srities profesionalų komandoje (naujas ofisas, patogi, lengvai pasiekiama lokacija mieste);
Galimybę pasinaudoti BT partnerių teikiamomis nuolaidomis (krepšinio salės, tinklinis ir kt.).
Failų tipai: Docx, PDF
Max. dydis: 2MB
DARBO POBŪDIS:
40% – savarankiško indėlio į darbą, noro mokytis ir tobulėti;
30% – stebėjimo ir klausymosi dirbant su praktikos mentoriumi;
20% – kruopštaus darbo su vidinėmis įmonės sistemomis;
10% – smagaus laiko kartu su kolegomis prie kavos puodelio.
REIKALAVIMAI:
Turi anglų/rusų kalbos įgūdžius;
Esi motyvuotas (-a);
Atsakingai žiūri į darbą ir pavestas užduotis;
Turi galimybę įsidarbinti po praktikos.
ĮMONĖ SIŪLO:
Galimybę atlikti praktiką APSKAITOS, PRSONALO, EKSPEDICIJOS, TRANSPORTO-LOGISTIKOS srityse;
Galimybę atlikti praktiką puse etato;
Galimybę įsidarbinti (vidutiniškai 50 studentų per metus);
Galimybę pagilinti užsienio kalbų žinias;
Nuolatinę pagalbą ir palaikymą.
Praktika neapmokama.
Failų tipai: Docx, PDF
Max. dydis: 2MB
Darbas su krovinių biržomis, krovinių paieška;
Bendravimas su vežėjais, vežėjų paieška;
Bendravimas su vežėjais sprendžiant krovinio pervežimo klausimus;
Krovinių gabenimo pagal paskirtas kryptis organizavimas ir kontrolė;
Darbas su klientais ir partneriais, ryšių palaikymas;
Klientų poreikių įvertinimas ir užsakymų vykdymas.
Turime galimybę dirbti mūsų biuruose KAUNE, VILNIUJE, KLAIPĖDOJE, MARIJAMPOLĖJE, KĖDAINIUOSE, VISAGINE.
Panašios darbo patirties, jei panašios darbo patirties neturite, apmokinsime;
Gerų anglų kalbos žinių, jei pasirinksi dirbti su užsienio klientais, jei dirbsi su Lietuvos rinka – pakaks ir gerų lietuvių kalbos žinių;
Puikių bendravimo, kompiuterinio raštingumo įgūdžių;
Stiprios orientacijos į rezultatą, organizuotumo, noro intensyviai dirbti ir tobulėti profesinėje srityje;
Gebėjimo dirbti komandoje, atsakingumo.
Įdomų ir aktyvų darbą didelėje ir perspektyvioje kompanijoje;
Draugišką atmosferą jaunatviškoje savo srities profesionalų komandoje;
Motyvuojančią atlygio sistemą, priklausančią nuo darbo rezultatų;
Visą reikiamą pagalbą iš vadovo bei kolegų;
Galimybę pasinaudoti įmonės partnerių teikiamomis nuolaidomis (krepšinio salės, tinklinis, joga).
Mes šiuolaikiški, atviri, iniciatyvūs ir norime pakviesti Tave augti kartu. Prisijungsi?
Failų tipai: Docx, PDF
Max. dydis: 2MB
Įmonės nuosavo transporto kontrolė (maršrutų planavimas, transporto judėjimo valdymas);
Krovinių paieška ir pervežimo proceso priežiūra (užsakymo sąlygų vykdymo kontrolė, krovinių dokumentacijos administravimas);
Nuolatinis bendravimas su esamais klientais (iškilusių problemų sprendimas, informacijos teikimas);
Naujų klientų paieška (komercinių pasiūlymų rengimas, derybų vedimas).
Turime galimybę dirbti mūsų biuruose KAUNE, VILNIUJE, KLAIPĖDOJE, MARIJAMPOLĖJE, KĖDAINIUOSE, VISAGINE.
Bent 1 metai darbo patirtis savarankiškai planuojant transporto darbą;
Geros anglų kalbos žinios žodžiu ir raštu (vokiečių, prancūzų, italų ar ispanų kalbos mokėjimas – privalumas);
Kompiuterinis raštingumas;
Gebėjimas dirbti komandoje;
Organizuotumas, atidumas, geri derybiniai įgūdžiai, rezultato siekimas, gebėjimas spręsti iškilusias problemas.
Hibridinio darbo galimybę (keletą dienų per mėnesį);
Profesinio tobulėjimo ir karjeros galimybes;
Galimybę realizuoti savo sugebėjimus bei idėjas;
Patrauklią darbo vietą ir draugišką atmosferą savo srities profesionalų komandoje (naujas ofisas, patogi, lengvai pasiekiama lokacija mieste);
Galimybę pasinaudoti BT partnerių teikiamomis nuolaidomis (krepšinio salės, tinklinis ir kt.).
Failų tipai: Docx, PDF
Max. dydis: 2MB
Darbas su esamais klientais Europoje;
Naujų klientų pritraukimas bei ryšio palaikymas su esamais klientais;
Kokybiškas ir savalaikis klientų administravimas, ryšių palaikymas;
Klientų konsultavimas ir operatyvus problemų sprendimas.
Būtinos anglų ir vokiečių kalbos žinios;
Privalumas darbo patirtis klientų aptarnavimo arba logistikos srityse;
Puikūs bendravimo, kompiuterinio raštingumo įgūdžiai;
Puikūs bendravimo, kompiuterinio raštingumo įgūdžiai;
Stipri orientacija į rezultatą, organizuotumas, kruopštumas, atsakomybės jausmas, noras intensyviai dirbti ir tobulėti profesinėje srityje;
Atsparumas stresinėms situacijoms, greita reakcija;
Gebėjimas dirbti komandoje.
Hibridinio darbo galimybę (keletą dienų per mėnesį);
Profesinio tobulėjimo ir karjeros galimybes (net 90% vadovų yra užauginti įmonės viduje);
Galimybę realizuoti savo sugebėjimus bei idėjas;
Patrauklią darbo vietą ir draugišką atmosferą jaunatviškoje savo srities profesionalų komandoje (naujas ofisas, patogi, lengvai pasiekiama lokacija mieste);
Galimybę pasinaudoti BT partnerių teikiamomis nuolaidomis (krepšinio salės, tinklinis ir kt.).
Failų tipai: Docx, PDF
Max. dydis: 2MB
Esame nuolat tobulėjanti ir stabiliai besivystanti viena didžiausių transporto įmonių Lietuvoje. Kadangi esame dideli, galime suteikti galimybę ne tik kilti karjeros laiptais, bet ir judėti iš pozicijos į poziciją įmonės viduje.
„Baltic transline“ žmogiškasis kapitalas suvokiamas kaip galimos įmonės sėkmės pradžios taškas. Šis požiūris mūsų įmonėje sukūrė dialogu pagrįstą valdymo stilių ir atvedė prie darbuotojų lygybės. Įmonėje puoselėjama skandinaviška verslo kultūra, pagrįsta lygiateisiškumu ir demokratiška aplinka. Vieninteliai ištekliai, kuriuos turime, yra žmogiškieji, todėl pagarba vieni kitiems, šiltas bendravimas, supratingumas, darbuotojų kuriama vertė įmonei – ypatingai vertinami.
Ačiū!
Dėkojame, kad domitės galimybe dirbti mūsų įmonėje. Jūsų informaciją gavome, su atrinktais kandidatais susisieksime.
Kitu laiku susisieksime kaip įmanoma greičiau.