Darbas su esamais ir naujais klientais Skandinavijoje;
Kokybiškas ir savalaikis klientų administravimas, ryšių palaikymas (komunikacija raštu ir telefonu);
Krovinių paieška, jų pervežimo kontrolė ir organizavimas;
Klientų poreikių įvertinimas ir užsakymų vykdymas;
Komunikacija su klientais, derybos, kainodaros formavimas.
Bendravimo ir derybiniai įgūdžiai, konfliktinių situacijų sprendimo patirtis;
Patirtis pardavimuose ar klientų aptarnavimo srityje;
Aukštesnysis ar aukštasis išsilavinimas;
Vienos iš skandinaviškų kalbų – danų, norvegų, švedų mokėjimas;
Anglų kalbos gebėjimai raštu ir žodžiu (nuo B2 lygmens);
Kompiuterinis raštingumas, MS Office paketas.
Sprendimų laisvę: idėjos bus išgirstos ir vertinamos;
Tobulėjimą: mokymai, kursai, karjera. Nori augti ir nebijai prisiimti daugiau atsakomybių? Puiku, parodysim konkrečius žingsnius kaip kilti karjeros laiptais;
Dinamiką: kiekviena diena atneš naujas galimybes ir iššūkius;
Laisvą gimtadienio dieną;
Premijas už rekomendacijas;
Stiprią, draugišką ir įkvepiančią komandą: dirbsi su profesionalais, kurie ne tik gerai išmano savo darbą, bet ir kartu smagiai praleidžia laiką po darbo!
Mūsų partnerių naudas.
Failų tipai: Docx, PDF
Max. dydis: 2MB
Ačiū!
Dėkojame, kad domitės galimybe dirbti mūsų įmonėje. Jūsų informaciją gavome, su atrinktais kandidatais susisieksime.
Kitu laiku susisieksime kaip įmanoma greičiau.